Πληροφορίες αποστολής

Χρεώσεις Μεταφοράς

Όλες οι μεταφορές γίνονται με την εταιρία ταχυμεταφορών Πόρτα - Πόρτα που διαθέτει ένα απο τα μεγαλύτερα δίκτυα διανομής σε όλη την Ελλάδα.

Oι χρεώσεις της εκάστοτε παραγγελίας επιβαρύνει τον παραλήπτη και ανέρχεται στο ποσό των 5.00€ για δέματα μέχρι 5Kg . (-- Η τιμή περιλαμβάνει και τα έξοδα αντικαταβολής). Για μεγαλύτερα δέματα η επιπλέον επιβάρυνση είναι 0.50€ / Kg.Για αγορές που ξεπερνούν τα 50€ (μαζί με τον Φ.Π.Α) οι παραδόσεις γίνονται με επιβάρυνση της εταιρίας μας.

Παραγγελία για Αγορά Προϊόντων & Τρόπος πληρωμής

Ο κάθε χρήστης - πελάτης μπορεί να υποβάλει την παραγγελία του συμπληρώνοντας και αποστέλλοντας μία φόρμα παραγγελιών. Όταν σταλθεί επιβεβαίωση από την εταιρεία μας, που θα αναγράφει το νούμερο της παραγγελίας και σχετικές λεπτομέρειες, αυτή γίνεται αποδεχτή. Εάν δεν σταλθεί η επιβεβαίωση από εμάς ο χρήστης υποχρεούται να μας ενημερώσει αλλιώς η παραγγελία θεωρείται άκυρη.

Για τον κάθε πελάτη μας υπάρχουν οι εξής τρόποι πληρωμής:

α. Με αντικαταβολή κατά την παράδοση των προϊόντων στον χώρο του.

β. Μέσω τραπεζικού λογαριασμού (Έπειτα από την κατάθεση  αποστέλλει με fax στην εταιρεία μας την απόδειξη πληρωμής).

Χρόνος παράδοσης εμπορευμάτων και κόστος αποστολής

Ο χρόνος παράδοσης των εμπορευμάτων γίνεται μέσα σε 1-2 εργάσιμες μέρες για την Αθήνα καθώς και την υπόλοιπη Ελλάδα σε περίπτωση καθυστέρησης της παράδοσης όμως για λόγους ανωτέρας βίας όπως π.χ απεργίες, ακράιες καιρικές συνθήκες, φυσικές καταστροφές η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη. Έπειτα από τηλεφωνική επικοινωνία θα οριστεί νέα ημερομηνία παράδοσης.

Ακύρωση  παραγγελίας ή Αντικατάσταση εμπορευμάτων

Η ακύρωση της παραγγελίας μπορεί να γίνει : 

α) εφόσον επιλέξετε «Ακύρωση» κατά τη διαδικασία της υποβολής της

β) εάν έχετε λάβει επιβεβαίωση αλλά δεν έχετε παραλάβει τα εμπορεύματα τότε μπορείτε να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά.

H αντικατάσταση των εμπορευμάτων μπορεί να γίνει

α) εάν εκ παραδρομής αποστείλουμε λάθος προϊόν &

β) εάν κάποιο είδος είναι ελαττωματικό.

Φυσικά για την άμεση αντικατάσταση θα πρέπει να υπάρχει το συγκεκριμένο είδος στην αποθήκη μας, αλλιώς ο πελάτης υποχρεούται να περιμένει κάποιες ημέρες και τέλος πριν από την κάθε επιστροφή τα είδη πρέπει να συνοδεύονται με τ’ αντίστοιχα παραστατικά.